Who's to say what's meant to be

Här kommer då, som utlovat, avcheckningen av listan jag gjorde inför helgen. Welcome!

Skidåkning - CHECK!
Drog till Bygdsiljum och åkte och det gick hur bra som helst! Åkte till och med röda backen och stannade bara en enda gång *applåder*
 
Nån form av skräpmat - CHECK!
Tatung fick stå för middagen i fredags då vi var helt tidsförvirrade efter biobesöket (läs mer nedan)

Bowling - no
 
Biobesök - CHECK!
14:30 (därav tidsförvirringen) i fredags var vi och såg Fantastiska vidunder och var man hittar dem. Filmen var inte jättemagisk, tyvärr, men jag gillade den i alla fall bättre än herrn på raden bakom oss som snarkade från minut 15 och framåt. Varför ens gå på bio då är ju frågan? Skönare att sova i soffan hemma tänker jag.

Ett träningspass - CHECK!
Fredag morgon, innan frukost, var jag och Samme på gymmet. Var inte lika aktiv som mannen på cykeln bredvid min som frustade och pustade och behövde ligga på golvet ett tag, men jag var där och det är det som räknas!
 
BONUS
Gå på revy - CHECK!
Nåt jag inte skrev på listan, men som jag fick uppleva ändå. Anton gav familjen biljetterna i julklapp och det var askul! Min första revy-beskådning får 4/5 i betyg, mycket bra och många skratt! Innan vi begav oss till teatern bjöds det på omelettlunch här på Fältjägarvägen och så fick vi ju se Stina åka hem bronsplatsen, så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: