We're too busy makin' hurricanes

 
Delar av gårdagens middag, hör ju nästan hit hur avundsjuka ni blev nu.
 
Igår jobbade jag 8-17 (okej jag var på jobbet först 08:11 om jag ska vara helt sanningsenlig), sedan hade vi girls night på kontoret! Vi gick på Stadskällaren och käkade middag, svängde förbi ica och köpte morötter och dipp* sen "hem" till da office för tjejsnack, tjejsnack och lite mer tjejsnack. Tanken var att vi skulle se film, men det hanns inte med, haha!
 
Vaknade imorse och traskade till gymmet* för att sedan traska tillbaka till jobbet. Vid 14 mötte jag, väldigt efterlängtat, upp Lisa för en liten fika och en catch up, så mysigt. Tänker inte låta det gå tre månader innan vi ses nästa gång, det lovar jag! En hann ju bli något avis när hon berättade om sin kommande USA-tripp så nu funderar jag på om jag kanske eventuellt litegrann ska våga börja kolla på resor.


*en del av The NeW LifEsTyLe för år 2017 som hittills går bra (jaaaa jag vet att vi är fyra dagar in på året, men att vara positivt inställd är ju aldrig fel!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: