Lay all your love on me

Jaha, då var första dagen på det nya året här och jorden har inte gått under, banken har inte crashat och dillchipsen stod på samma hyllplats som alltid på ica idag. All is well. Tänker skippa att göra en djup årssummering eller rada upp hur tacksam jag är över hur livet ser ut, det skulle bara förvandla mig till en stor pöl av blödighet. Det jag faktiskt tänker summera är gårkvällen, the big NYE, enjoy!
 
 
Kvällen spenderades med Samme, Anton och pappa ute i stugan. Vi åt trerätters, spelade bingolotto, monopol och kortspel och vid tolvslaget halkade vi oss ner till stranden för lite raketer och skålande. Det blev något av en sista-minuten-grej, men det blev så himla himla bra och ÄNTLIGEN fick jag fira nyår utan all förväntan och stress som brukar höra till (har hört mig för och det är inte bara jag som känner att nyår bringar sånt faktiskt). Hade så trevligt att jag knappt tog en enda bild till och med!!!!! That's saying something. 
 
Första dagen på 2017 då, hur har den varit? Mycket bra! Vi har sett skidåkning, serier och dokumentär, ätit dillchips och pizza samt min nya favoritgodis: lindor-kulor med vit choklad 😍 Fick lite oväntat besök så bryggde några koppar gevalia (må vara nytt år men är fortfarande skämt-mästare don't you think) och tittade på ett program om vargar samt pratade massor. Nu ska här knoppas, imorgon stundar jobb och ett gymbesök! Gonatters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: