Äntligen vinter! Eller....?

Imorse, ca 07:15, tänkte jag "åh, nu ska jag vara smart och ta bilen till jobbet så det bara är att gasa asfort hem sen" meeeeeen tji fick jag. Just efter 13 när jag kom ut från jobbet och snabbt skulle ta mig därifrån fanns det bara ett litet problem...
 
 
Efter en lätt boxningsmatch med snön tänkte jag att "amen nu blir det ju ljust och fint ute i alla fall" meeeeeen tji fick jag igen för det har redan blivit slaskfest. Vägrar härmed gå ut tills detta är löst, HÖR DU DET GUD?!?!?!
 
Lagade köttfärssås och spaghetti till mig, Simon, Ellen och Frida som en sista måltid för imorgon åker den längsta av oss ut på äventyr i vida världen! När vi skiljts åt efter lite kattig pistoldans gick jag till grannhuset för the event of the year, nämligen LAN. Och här sitter jag nu:
 
 
Till skillnad från mitt manliga sällskap lanar jag inte på det traditionella sättet (mina bästa spel är tetris och råttpoker, men känns farligt att maratonspela nåt av dessa då det mest troligt lämnar permanenta spår på dA BrAiN), men eftersom jag dricker energidryck och har haft igång datorn sen jag kom hit tycker jag att det räknas ändå!
 
Nu ska jag börja med en ny serie, håll tummarna att it's a good one!


Kommentarer
Postat av: Ellen

vågar du verkligen skriva sådär mycket om lanet?

Svar: en är väl badass och gör det ändå!
Lisa Nilsson

2015-01-11 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: